EUGENIA STALINESCU

MANAGER RESURSE UMANE

eugenia-stalinescuEugenia Stalinescu este licenţiată în asistenţă socială şi masterandă în managementul resurselor umane. Are studii postuniversitare de economie socială și deţine suplimentar certificări în management organizaţional, management de proiect, inspector resurse umane, formator, comunicare, consilierea firmelor în vederea integrării în muncă a persoanelor cu dizabilităţi, specialist în economia socială, consiliere şi orientare profesională.

După o perioadă de aproximativ 2 ani de implicare ca voluntar, a fost angajată în august 2004 în cadrul fundaţiei pe poziţia de coordonator naţional de voluntari, coordonând astfel activitatea voluntarilor din toate cele trei centre ale fundaţiei. În cei 6 ani şi jumătate pe postul de coordonator naţional de voluntari, Eugenia Stalinescu a conceput propriul stil de management, de coordonare, pregătire, menţinere, motivare a peste 200 de voluntari coordonaţi în mod direct, în Iaşi, în toate activităţile derulate de fundaţie, elaborând în acest sens şi ghiduri de bună practică în acest domeniu, programul de voluntariat ADV România fiind astfel cunoscut şi recunoscut la nivel naţional şi internaţional. A susţinut peste 300 de ore de cursuri de formare pentru tineri, colocvii, participări la sesiuni ştiinţifice, atât în ţară, cât şi în străinătate, pe diverse teme cum ar fi managementul voluntarilor, fundraising, comunicare, peer education, comunicare pentru schimbarea comportamentului, antreprenoriat.

Din octombrie 2009, Eugenia Stalinescu a preluat programul de resurse umane - angajaţi, în momentul de faţă ocupând poziţia de manager resurse umane în cadrul Fundaţiei ADV România, precum şi funcţia de consilier orientare profesională, fiind astfel implicată şi în proiectele în derulare. Administrează cu eficiență departamentul de Resurse Umane, ocupându-se de recrutarea, selectarea noilor angajați, instruirea personalului, de oferirea de asistență, programe de formare profesională, de comunicarea internă și de susținerea activităților de afaceri.

Are o vastă experienţă în angajarea persoanelor din grup vulnerabil, inclusiv cu dizabilități, angajând din anul 2009 şi până în prezent peste 150 de persoane. Realizează dosarele conform cu legislația în domeniu pentru a obține de la AJOFM Iași stimulentele de inserție a persoanelor din grup vulnerabil, a persoanelor cu dizabilități, a șomerilor, a tinerilor absolvenți (peste 60 de dosare aprobate până în prezent).

Se implică în organizarea şi susţinerea de cursuri de formare şi în domeniul economiei sociale, abordând teme specifice şi punctând în mod deosebit aplicarea managementului resurselor umane în cadrul structurilor de economie socială: managementul resurselor umane în economia socială în contextul actual, angajarea persoanelor cu dizabilități sau care provin din medii defavorizate, oportunităţi / subvenţii pe care le acordă statul la angajarea de astfel de persoane, comunicarea, relaţia cu instituțiile statului, antreprenoriat, aspecte generale despre economia socială (concept, forme, context actual, exemple practice).

Este formator autorizat din anul 2004, cu peste 600 de ore de training-uri susţinute, atât în țară, cât și în străinătate şi cu expertiză în domeniile audit – consultant pentru integrarea pe piaţa muncii a persoanelor cu dizabilități și informare, consiliere și orientare profesională, precum și mediere pe piața muncii. Alte domenii în care poate susține cursuri de formare profesională sunt: formare de formatori, asistent relații publice și comunicare, competențe antreprenoriale, antreprenoriat social.

Lumea în care abilităţile profesionale merg mână în mână cu a răspunde la nevoile oamenilor în dificultate - asta înseamnă lumea ADV. Implicarea în programele dezvoltate şi derulate de ADV a transformat-o în pictor. Formarea şi acceptarea de noi provocări au ajutat-o să deseneze un tablou interesant numit dezvoltare personală şi profesională. La ADV a învăţat cât de important este să găseşti „omul potrivit la locul potrivit”, indiferent dacă a fost vorba de voluntari, angajaţi, beneficiari.

Pentru Eugenia, ADV înseamnă Ambiție - ca toate activitățile derulate şi serviciile oferite sa aibă un grad ridicat de profesionalism, să aibă în echipă oameni bine pregătiţi profesional care să se ridice la standardele dorite, Dinamism, pasiune şi inovare în programele realizate, respectarea Valorilor pe care şi le-a asumat la început de drum. ADV înseamnă cu şi pentru oameni.

Motivația te pune în mișcare, însă disciplina te duce acolo unde vrei”. John C. Maxwell

SUS