fbpx

BFSE-B2B - Buy social Future of Social Economy!

Proiect finanțat de: European Innovation Council and SMEs Executive Agency

Contract de finanțare: 101121661 — BFSE-B2B — SMP-COSME-2022-BUYSOCIALB2BMARKET

Valoare totală: 345 434.52 EUR

Cofinanțare: 10%

Perioada: 1 mai 2024 – 31 octombrie 2024

Coordonator: DIESIS NETWORK

Parteneri: 

Cgm Consorzio Nazionale Della Cooperazione Sociale Gino Mattarelli - Societa' Cooperativa Sociale (CONSORZIO CGM)

Camera Di Commercio Industria Artigianato Agricoltura Di Torino

Fundacija Za Izboljsanje Zaposlitvenih Moznosti Prizma Ustanova (PRIZMA)

Knof Zavod Za Kreativni Razvoj Posavaja - Socialno Podjetje (KNOF, so.p.)

Fundatia Alaturi De Voi Romania

Stowarzyszenie Na Rzecz Spoldzielni

Gospodarska Zbornica Slovenije

Camera De Comert Si Industrie Iasi

 

Despre proiect:

Descarcă INFOGRAFIC.

BUYSOCIAL dezvoltă un model de formare și evenimente B2B, cu scopul de a îmbunătăți competitivitatea și capacitatea comercială a întreprinderilor sociale. Acesta va prevedea acorduri de afaceri care să servească interesele atât ale întreprinderilor cu scop lucrativ, cât și ale întreprinderilor sociale care doresc să cultive relații de afaceri noi și valoroase. În plus, proiectul va oferi oportunități de formare specifice, concepute pentru a aborda provocările în evoluție cu care se confruntă sectorul întreprinderilor sociale.

Proiectul se concentrează în mod special pe sectoarele legate de economia circulară, inclusiv reciclarea textilelor, moda și designul ecologic.

Proiectul va dezvolta activități în 4 țări diferite: Slovenia, România, Italia și Polonia.

 

Obiective

  • Consolidarea parteneriatelor dintre întreprinderile sociale și mediul de afaceri tradițional pentru a îmbunătăți accesul pe piață al produselor și serviciilor întreprinderilor sociale;
  • Prefigurarea unor acorduri de afaceri între întreprinderile cu scop lucrativ și întreprinderile sociale, pentru a crește relații de afaceri noi și valoroase;
  • Îmbunătățirea competitivității și a capacității comerciale a întreprinderilor sociale;
  • Creșterea gradului de înțelegere a impactului organizațiilor din economia socială și creșterea vizibilității acestora pentru B2B.

 

Activități desfășurate în România

  • Organizarea de întâlniri B2B cu companii care dețin magazine de retail sau platforme online, pentru a discuta despre fezabilitatea de a prezenta produse și servicii de la întreprinderi sociale.
  • Organizarea a 3 business matching events între companiile clasice si întreprinderile sociale
  • Organizarea a două seminarii online axate pe achizițiile responsabile din punct de vedere social, la care vor participa atât antreprenori sociali, cât și antreprenori din mediul de afaceri clasic.
  • Stand cu produse de la întreprinderi sociale: ne propunem ca produsele și serviciile a cel puțin 15 întreprinderi sociale să fie listate în cel puțin 3 magazine offline și online.
  • Derularea unei campania online pentru a crește gradul de conștientizare și a încuraja oamenii să cumpere de la întreprinderile sociale, amplificând astfel impactul social al acestora asupra comunității
TOP