Fundatia „Alaturi de Voi” Romania anunță lansarea procedurii de achiziție directă a serviciilor de lucrări și dotare infrastructură Academia ADV, necesare pentru implementarea proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”, nr. 2SOFT/1.1/107, finanțat de către Uniunea Europeană în cadrul Programului Operațional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate (ENI).
Pentru detalii cu privire la procedura de achiziție si depunerea de oferte, vă invităm să consultați dosarul achiziției care conține instrucțiunile pentru ofertanți și formularele de înaintare a ofertei.
Oferta tehnico-financiară, însoțită de documentele de suport solicitate în documentație, trebuie semnate și transmise pe mail la adresa : achizitii@alaturidevoi.ro, sau depuse la sediul organizației din str. Bazinelor nr.5, sat Uricani, com. Miroslava, jud. Iași, până la data de 26.11.2021, ora 13.00.
Termenul limită este 26.11.2021, ora 13.00
Informații sau clarificări pot fi obținute printr-o solicitare scrisă trimisă prin e-mail sau fax la următoarele date de contact:
Tel/fax: 0232/275568
E-mail: achizitii@alaturidevoi.ro
- Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 22.11.2021, ora 12:00
- Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 23.11.2021, ora 15.00