La finalul cursului de Inspector/referent resurse umane, cu câteva clipe înainte de examenul de certificare, am stat de vorbă cu câțiva dintre participanți. Dacă vreți să aflați cum a fost la curs, ce spun participanții despre experiența cursului și ce au apreciat la acest curs, vă invităm să descoperiți câteva testimoniale.
Testimoniale curs Inspector/referent resurse umane
Carmen: Eu am mai lucrat pe partea de voluntariat, am coordonat echipe. Mi-a plăcut foarte mult să coordonez oamenii și să-i ajut, să încerc să-i motivez. Și la acest curs am zis să vad mai mult cum este și partea practică. Informațiile pe care le-am primit aici chiar mi-au depășit așteptările. Am primit informații, atât practice, cât și teoretice foarte, foarte valoroase, care cu siguranță o să mă ajute pe partea aceasta.
Mi-a plăcut foarte mult că am primit exemple concrete, nu doar teorie sau exemple fictive, ci exemple concrete.
Mi s-a răspuns la toate întrebările. Având informații teoretice si neștiind cum s-ar pune în practică, am întrebat și chiar am primit toate răspunsurile pe care le-am așteptat.
Aș recomanda și altor persoane acest curs, și chiar l-aș recomanda aici, în cadrul fundației. Nu știu cum s-ar desfășura în alte părți, dar în cadrul ADV e o atmosferă foarte plăcută și foarte caldă.
***
Gabriela: Eu lucrez în domeniul economic și am zis ca mi-ar folosi diploma de inspector resurse umane. Am zis că o sa aflu lucruri noi, pentru că mereu se schimbă contractele de munca.
Este un curs bine organizat și structurat. Formatorii ne-au explicat tot ce a fost nevoie, au fost filmulețe care au atins toate subiectele.
Am fost impresionată de tot. Oamenii sunt zâmbitori, vor să te ajute. Cred că e locul unde fiecare ar vrea să lucreze. Atmosfera este foarte plăcută, călduroasă. M-a impresionat bucuria cu care lucrează fiecare și faptul că lucrează cu persoane care au dizabilități.
Mi-au plăcut toate activitățile care le-am făcut aici, și mesajele și inimioarele, și tot. Daca vor mai fi cursuri, le voi face pe toate cu drag.
Am aflat lucruri noi. S-au punctat bine toate aspectele. A fost și un curs psihologic, adică nu neapărat, fix de resurse umane și atât. Folositor în orice ocazie, nu doar dacă ești inspector. Dacă ești om, îți folosește cursul ăsta.
A fost o atmosferă plăcută și m-am bucurat că a fost în format fizic. Curățenie, totul pus la locul lui… felicitări tuturor celor implicați.
Recomand cu drag tuturor să se înscrie la acest curs. Cu siguranță sunt informații folositoare pentru oricine, chiar dacă nu este în domeniu.
***
Popovici Cristinel: Pot să zic că am apreciat profesionalismul. Cursul, din punctul meu de vedere, fiind administrator la o firmă, mă va ajuta pentru că voi ști să gestionez mai bine partea asta. Ca administrator, ai nevoie. Până la urmă tu ești responsabil în fața legii.
Cursul a răspuns nevoilor mele de formare. Și in contextul anumitor întrebări la care nu aveam răspuns, informații care nu erau destul de clare în mintea mea, si pe parte legală, având o diplomă.
Informațiile au fost complete, am avut multe întrebări, am putut dialoga și discuta.
Cursul se poate aplica fie pentru profesioniști, fie pentru persoane ca mine, care sunt în posturi de conducere. Eu întotdeauna fac recomandări personale doar persoanelor care știu că au nevoie. Asta este cel mai important, adică să aplici pentru nevoile tale. Nu numai de dragul de a face un curs și după aia pui diploma într-un sertar și ai uitat de ea. În momentul când cunosc persoane și știu că au nevoie și că ar fi util pentru ele acest curs, le voi îndruma cu drag spre ADV.
Am venit direct la dvs. văzând ceea ce faceți. Toată stima și respectul pentru activitatea voastră.
***
Giorgiana: Eu urmăresc pagina de Facebook a ADV-ului și am fost voluntar în cadrul fundației acum mulți ani. Aveam nevoie de acest curs pentru pregătirea profesională. Pentru a putea urmări cum își desfășoară contabilii activitatea. Fiind administrator, aveam nevoie să știu legislația, să am toate informațiile ce țin de resurse umane și de coordonare a resurselor umane, astfel încât să creez un ambient plăcut de lucru angajaților / colegilor mei. În același timp, totodată, să pot să verific corectitudinea documentelor pe care le semnez și care pleacă din societate către instituțiile statului.
Sunt informații pe care eu nu le știam. Chiar una dintre informațiile pe care le-am aflat aici m-a oprit din intenția mea de a face un lucru. Voiam să mă duc să arunc, aveam multe bibliorafturi, cu documente de la societate de foarte mulți ani și voiam sa mă duc sa le arunc, am zis că nu mai trebuie. Dar am aflat, de fapt, că ele trebuie păstrate 50 de ani. O dată în plus sunt mulțumită de alegerea pe care am făcut-o.
Structura suportului de curs, modalitatea în care a fost conturată toată programa și modul în care au fost aplicate, instrumentele care ne-au fost date să le avem pentru învățare, faptul că au fost exerciții interactive, practice care ne-au ținut mereu în priză.
Foarte bună organizarea voastră, a organizației, referitor la protocol, la structura suportului de curs, la documentele pe care le-am primit în mapă și totodată faptul că au fost emise condițiile în măsură de siguranță să venim în format fizic, astfel încât să trecem de bariera ecranului în format zoom în care s-au ținut alte cursuri.
Traineri în cadrul cursului de Inspector Resurse Umane
Diana Vasiliu – manager proiecte și expert formare profesională în cadrul Fundaţiei „Alături de Voi” România, cu o bogată experiență în managementul resurselor umane și în managementul proiectelor europene. A susținut peste 1.000 ore în calitate de formator. Este autor și coautor a 8 publicații de specialitate în domeniul psiho-social și în domeniul resurselor umane.
Eugenia Popa – manager resurse umane în cadrul Fundației ”Alături de Voi” România, UtilDeco Group SRL și Wise.Travel SRL. Experiența și cunoștințele stau la baza sesiunilor/cursurilor pe care le susține ca formator, i-a facilitat susținerea a peste 1.500 de ore de formare, atât în țară, cât și în Republica Moldova, susținând cursuri, dezbateri, colocvii, prezentări la diverse conferințe.
Context
Cursul a avut loc la sediul fundație, în perioada 20 – 24 septembrie 2021, fiind realizat în cadrul proiectului FACT – Formarea Angajaților prin Consiliere și Training, implementat de Centrul de Dezvoltare Socială T & CO în parteneriat cu Fundația ”Alături de Voi” România și Asociația Institutul pentru Parteneriat Social Bucovina, co-finanțat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020.
Dezvoltare profesională continuă: cursuri gratuite pentru angajații din regiunea Nord-Est
Obiectivul proiectului FACT este dezvoltarea capitalului uman și cresterea calității forței de muncă pentru un număr de 652 angajați din regiunea Nord Est, care vor participala programe de formare profesionala şi consiliere profesională.
În cadrul proiectului, Fundația ADV România / Alături de Voi România asigură formarea pentru următoarele specializări: inspector resurse umane, manager proiect, arhivar.
Descoperiți toate cursurile de formare profesională pe website-ul proiectului.
Imagine de Gerd Altmann de la Pixabay