Chestionarul a avut loc în cadrul proiectului baSE și a avut ca principal obiectiv identificarea competențelor esențiale necesare pentru o tranziție ecologică de succes, pentru digitalizare și pentru promovarea incluziunii în cadrul sectorului economiei sociale.
Respondenții au avut de ales 3 subiecte de formare pe care le consideră prioritare pentru a-și îmbunătăți abilitățile și pentru a permite organizației din care fac parte să facă față provocării reprezentate de incluziune.
Iată cum au votat cei 94 de respondenți la chestionar:
Top 3 priorități de formare pentru manageri
- FORMARE ȘI CONȘTIENTIZARE ÎN DOMENIUL INCLUZIUNII
- MANAGEMENTUL DIVERSITĂȚII
- PLAN DE ACȚIUNE PENTRU INCLUZIUNE
Top 3 priorități de formare pentru personal suport
- FORMAREA ȘI CONȘTIENTIZAREA ÎN DOMENIUL INCLUZIUNII
- MANAGEMENTUL INCLUZIV AL RESURSELOR UMANE
- INCLUZIUNEA LA LOCUL DE MUNCĂ
Top 3 priorități de formare pentru lucrători
- ÎNȚELEGEREA DIVERSITĂȚII
- COLABORAREA CU UN GRUP DIVERSIFICAT
- PARTICIPAREA LA INCLUZIUNEA ÎN LOCUL DE MUNCĂ